Jenny

Lunch, jobb och trevligt sällskap
Var på lunch i dag med jobbet. Jätte trevligt var det att få sitta där med alla igen och snacka en massa skit. Lucas var med och han gjorde sitt bästa för att underhålla bla Jonas. Snäll och foglig var han dock hela tiden.

Gick på stan med Ida och Kerstin sen. Kändes verkligen som gammla torsdagarna förutom att man behövde stressa till klockan ett. Vi strosade omkring utan mål och bara snckade om allt möjligt. Tex ska vi jobba lite med Cobra nästan vecka. Spänande tycker jag.

Åkte hem och matade barnet, såg på TV och slappade (om man nu kan göra det med småbarn?) Såg på fotbollen och kände att jag ville att brasilien skulle vinna och eftersom att jag ville de så förlorade de givetvis......
Lina kom förbi och vi såg på hoppningen. Spännande värre måste jag säga. Grattis till Roffe!!!

Lina stannade kvar ett tag och busade med Lucas och klädde han i pyjamas. Stilig blev han. Det var så trevligt att bara ligga och se på OS och surra med Lina, så avslappnat och skänt. Det är nog riktig vänskap då det inte blir pinsamt då tystnad uppstår utan att man bara kan snacka lite då och då och se på tv och sedan säga några ord, vara tyst och sedan prata lite igen......härligt.

Lucas hade bestämt sig för att inte sova i kväll utan höll sig vaken till 22.37...........busunge......

nu ska jag nog ändå sova, ska kanske hjälpa tessa i morgon. Hon har dock inte ringt än =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress