Jenny

Vänsterhäntas dag
I dag är det de vänsterhäntas dag =) Jipppi!!! Hmm eller är det något att fira?
Vi lever i en högerhänt värld så är det bara. Man har fått lära sig det från man är lite så det är inte så att jag går och tänker på det. Hade då inte äns en aning om att "vi" hade en speciell dag =)

Ur aftonbladet:
De utgör en tiondel av mänskligheten.

De är överrepresenterade bland framgångsrika musiker och har en ökad risk för att drabbas av schizofreni.

Och i dag är det deras dag.

Grattis alla vänsterhänta.

Läs mer

Johanna

Grattis till mig och dig!! Jag kan INTE ha terrängkurs!!!! Jag hittar inte ens hindrena i skogen för tusan, kan ju inte ens några vägar längre!!

Johanna

Näe man jag vill allvarligt talat inte

DOLLY

grattis till dig då :P

Johanna

Jaa... =)

DOLLY

jo då allt kan man fira hehe

Johanna

Tack för tanken !!! =) God natt nu!

Gubben

Men vad dumt! När ska vi med tummen mitt i handen få vår dag?

anne

Det där med schitzofreni har jag missat! Och det har enna också gjort...;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress