Jenny

Ett stort svart hål
Hur kan lycka vändas till något tråkigt så snabbt? Jag fattar inte vad jag gjort för fel? Vi har jobbat så hårt för det här, kämpat, ringt och legat på som bara den. Tydligen hjälper det att tjata som en dåre, först i dag dåligt besked som vanligt sen helt plötsligt på em gav det resultat (kanske för att nicke sa att vi visst vissa saker). Vi fick det samtal som vi så länge väntat på. En plats fanns ledig för oss, för oss.........tillsammans med Colin som vi så inneligt har velat. Vi blev så glada, det löser sig, allt kändes så bra, en sten lyftes från mitt hjärta och det kändes som om det inte fanns några bekymmer i hela världen. Men säg den lycka som varar för evigt?.......

Just nu är jag bara ledsen, känns som om jag har levt i en egen glasbubbla och i den har jag målat upp en värld om att vi har strävat mot samma mål och haft samma tankar. Tänka att jag kan ha haft så fel, att jag inte märkt något, att jag trodde att "vi" var något som strävade efter exakt samma sak................Hur kan jag ha missuppfattat det så?

Varför går allt emot mig nu? Varför känns det som om jag har ett djupt sår som inte kan läka? Varför känns det som om någon häller flera kg salt i såret?

Varför, varför varför? Jag är bara så ledsen, det kommer att gå över, jag kommer att blir "som vanligt" igen, men innerst inne så kommer ärren alltid att finnas kvar.

Trodde någonstans att vi var mer än så..............
Lina

tre ord.. Idol, chips å dipp.... det löser alla problem =)

elin

Vännen då! Stora kramen!

Rebecca

Vad är det som händer??????

Rebecca

Ps. Kanan ställer upp med en mjuk hästhals vilken dag som helst du behöver lite tröst!!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress