Jenny

Sjuk.....igen

Jag hatar att vara sjuk, jag blir galen. Har feber, hostar, ont i huvudet och ryggen. Ryggen får jag skylla mig själv. Jag och Ida hittade en planka med spikar (ca 1 dm långa) som stog rakt upp i går vid pallen där man sitter upp. Vi skulle göra en god gärning och ta bort dem, lättare sagt än gjort. Efter att vi fått bort två att fyra så blir jag förbannad och tar i allt vad jag kan. Det slutar med att det hugger till i ryggen och jag tappar nästan andan........därefter så har jag haft jätte ont i ryggen.

Hela familjen fick iaf feber i går eftermiddag så vi har varit totalt väck. Är ju dock hästvakt så jag var tvungen att åka till stallet ändå. Barry fick vila och det är super tråkigt för han är verkligen rolig att rida men jag var helt slut och ryggen värkte så det blev vila för han och bara mockning åt båda. Gav hö till alla hästar, någon var bakis så jag fick tre extra hästar på halsen.......så det blev 14 hästar allt som allt. Tur att jag kunde knata på i snigelfart och tog en skottkärra. *pust* hatar feber.....

Sen resten av dagen har vi legat, stackars nicke har 40,5 i feber så han ligger som en sill i sängen, lucas har feber han med. Jag skulle tro att jag har lägst feber att alla.....bara 38.6 så jag är piggast. Nu har jag iaf tagit två alvedon, ätit lite och efter det så blev jag lite piggare. Måste sitta upp lite för jag blir så hängig av att ligga som en vissen blomma i sängen.

Nu vill vi bara bli frisk till nyår!

Lotta

Jag ska höa åt dig nån gång :) Lr mocka lr nåt som du vill ha gjort :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress