Jenny

Spelkväll
I kväll blev det en spelkväll med Lina, jag behövde det. Jag är bara så less, orkar inget just nu. Det strular och går inte som jag vill. Ingen förskoleplats så långt ögat når, trasiga ljusslingor, ingen morgonpromenad i morgon då Colin ska på besök på sin förskola, katt f*n som pissat på våra kläder som då resulterade i att vi var tvugna att damsuga och svabba golvet sedan tvätta en massa maskiner med tvätt. Pratar i telfonen med min vänn och konstaterar att det inte riktigt känns som om jag är ett med gänget utan bara då det passar, får se om jag får följa med.......och undra om jag verkligen får någon jacka????? Tror inte det, jag menar varför skulle jag få en? Har ju aldrig fått något förut.

Det som dock var bra i dag var en god middag med familjen och sedan lite pyssel med julpynt ute (Lucas försökte gå på skaren men det gick inte så bra) och sedan en promenad med hundarna då Lucas fick åka pulka.

Ser fram emot att börja jobba, det konstaterade jag tillsammans med min vänn i dag med. Måste dock inhandla en massa kläder då tror jag.

Julbord med Nickes jobb på lördag, mums mums mums. Där känns det dock som om man ALLTID är välkommen.

Nicke har personalmöte i morgon så jag kan inte se på träningen, mamma skulle dock vakta Lucas en stund så jag iaf hinner rida på Cobra, den bästa treåringen i världen =)

Och Ida hjärtat, Sigge är ju den bästa valacken, Lillstrumpa kan vara bästa stoet =)

I det lugnaste vatten händer de värsta sakerna........
Lina

Du vi skulle ju faktiskt kunna göra sällskap ut.. jag kan släppa mina två ioskritten, du rida så kan jag mocka medans.. om du vill alltså =)så kan du ta med lucas.. jag behöver honom =)

Föresten.. tror att vi kan deppa ihop.... men jag älskar dig iallafall.. får du ingen jacka kan du få en av mig =)

Emma

Frans vill också åka pulka, men han är lite för liten..=)va roligt att du får rida så mkt nu. känns det bra? vilket datum börjar du jobba? tråkigt med dagiset...snart måste vi fika! visst kommer ni den 12:e?kram

Rebecca

Vilket gäng känner du inte att du är riktigt med i? Du är ju gänget Jenny! :) Å vad är det för jacka du pratar om?nyfiken



Sen måste jag lägga till att KANAN är den bästa valacken... ;)

Ida

:-D

Är dock lite rädd att han snart får konkurrens även om den titeln av den lilla bruna du skruttade runt med idag. Hihi.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress