Jenny

Trevlig kväll
Var på fest i går, trevligt trevligt måste jag säga. Höjdpunkten på kvällen var den underbara stolen med massage i =) Jag och johanna vann frågetävlingen, vi var super smarta......*hihihi* nä men det gick rätt bra och vi vann så det var ju det viktigaste. Trevligt att träffa grabbarna igen och skönt att tänka på annat än lilla stackars sjuka lucas.

Roligast under kvällen var när Helga berättade för oss vart Mark och Lillemor bodde och vi kom på att vi skulle knacka på fönstret för att heja på dem. Fönstret var rätt högt upp så jag var tvungen att stå på en snöhög och dutta på fönstret med cidern för att nå upp. Varje gång jag duttade på fönstret så blinkade julljusstaken så det såg lite roligt ut. Helga stog ute på vägen och vinkade glatt. Men det kom ingen till fönstret ås jag fick knacka igen och ljusstaken blinkade återigen för varje knackning. Helga vinkar ännu gladare denna gång men ingen mark eller lillemor dyker upp. Helga säger då att Lillemor är lite skrajsen så hon kanske inte vågar komma fram till fönstret.......men vad händer då??? =) jo Helga lyckas få syn på en människa i fönstret och det visar sig nu Helga kanske är lite för full för detta och hon har tydligen tagit fel på fönster så vi lägger benen på ryggen och springer skrattande därifrån =) hahaha helga ringde till lillemor för att berätta vad vi gjort men lyckas knapt få fram ett enda ord för hon kiknar av skratt...........ja vad säger man?
Johanna

Haha...ja det var en härlig uppvärmning på kvällen =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress