Jenny

Du är utmanad!!
Har en massa saker jag ska göra men hittar på ursäkter för att slippa, här är en av dem:

Vart är du någonstans? Hemma i huset.
Favorit sås? Bea så klart!
Vad gjorde du på toaletten senast? Hämtade en ren bjöja åt Lucas
Rimma på topp? Snopp! (Jag antar att det är meningen att man ska skriva så?)
Äter du smörpopcorn eller vanliga? Smörpopcorn så klart!
Estrella eller OLW? OLW
Dansar du framför spegeln innan du ska gå ut? Nä jag tar på mig skorna innan jag går ut.
Har du någon gång sett ett helt avsnitt av "Sjunde Himlen"? Om det är serien som går mitt på dagen....för jag är ju mammaledig så jag har mycket tid till skitserie.
Vilken är din bästa raggningsreplik? Jag har ingen.
Ris eller nudlar? Ris är att föredra
Hockeyspelare eller fotbollsspelare? Varför välja??? De ena spelar ju på vintern och de andra på sommaren, man vill ju kunna kolla året runt.
Ringa eller smsa? Ringa, hatar att alla skickar SMS
Har du någon gång sett ett kort på dig själv och tänkt att "fan vad jag är snygg!"? Nä skulle aldrig hända.
Lussebullar eller pepparkakor? Pepparkakor.
Hårda eller mjuka paket? Jag måste nog säga hårda
Vad ser du om du tittar åt vänster? Ett fönster med skog utanför
Utanför närmsta fönster då? Skogen sa jag ju.
Vad heter/hette din morfar i andranamn? Men hur ska jag veta det
Vem var din idol när du var 12 år? Ehh, kanske Carola, eller Troll.....hmmm
Rosor eller liljor? Rosor.
Vilken var anledningen till att du grät senast? Jag gråter ju jämt till allt så det var nog till någon serie
Har du en smyglunar? En vad?
Vad är det för färg på dina underkläder?
 Svarta.
snackar du mycket skit? Ja, verkligen. Men jag skyller på att jag är mammaledig och inte har något bättre för mig.
Har du någon gång ätit en snorkuse? Hahaha, när jag var liten åt jag allt. Myror tillexempel.
Vem tycker du är snyggast i Spice Girls? Posh.
Har du någon gång varit attraherad av någon i din klass/på ditt jobb? Hahah på mitt jobb? nä.
Kan du fortsättningen på den här låttexten "800 gra-ader....." ? : Du kan lita på mig, du kan lita på mig..Kom med nått svårare.
Brukar du ta en återställare?: Absolut inte
Vill du ha barn snart? Klart Lucas ska ha ett syskon
Vad ska dina barn heta?  Lucas och hmm ja beror ju på om det är en tjej eller kille.
Vem pratade du senast i telefon med? Lina så klart.
Vem sms:ade du med senast då? Johanna.
Vad ska du göra om du vann 75 kronor på en trisslott? Jag skulle ta 50 spänn och en ny lott.
Tycker du om barn? Snälla, glada och uppfostrade.
Vilken låt laddade du hem senast? Minns inte.
Läser du sexspalten i Aftonbladet? Nixpix
Prenumererat på OKEJ eller KP? Japp
Blivit avkastad av en häst? Ja, många gånger.
Brutit armen?
Slagit någon medvetet? Inte vad jag kommer ihåg
Skämt ut dig för din chef? Nej jag är proffessionell. (hahha)
Pratat i mobil under en biofilm? Nä sådant hatar jag.
Fått sparken? Nix.

Har du utövat sporten curling? Nä skulle ramla direkt
Vem skulle du helst dejta, Tomas Brolin eller Dr Alban? Pest eller kolera?
Rutit eller randigt? Rutigt.
Har du vaknat upp med någon som du inte vet vem det är? Nä.
Vad har din bästa kompis för färg på tandborsten? Jag vet inte, som jag sa tidigare, min hjärna kan inte ta in hur mycket information som helst.
Kort eller lång? Beror på vad det gäller?
Keps eller mössa? Mössa på vintern keps på sommaren.
Stark senap eller johnnys? Inget av dom, jag hatar senap.
Vad skulle du välja: ha två näsor eller prata i falsett? Prata i falsett

Vad borde du göra nu istället för det här: En massa saker som inte ryms att rabbla upp här.
Så! Nu är du klar. Vad ska du göra nu? Surfa lite på internet och kanske umgås med min sambo.

Du är utmanad!

Lina

åh så drygt men okej då.. för den här gången

Elsk skriver i Emilys inlogg.

"Har du någonsin varit attraherad av någon på din skola/ditt jobb?"

Vadå Jenny, menar du att du inte blir attraherad av Hor-Tore?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress