Jenny

Mycket att göra
Ja det känns så iaf. Jag ska titta på Issa då hon spelar fotboll, jag måste gå till plantagen och köpa en, ja jag vet inte vad det heter men som jag sätter mellan rabbatten och gräsmattan, jag måste plantera ner ALLT som vi grävde upp i går och det var inte lite + även sätta ner det som står i kuvösen. Måste åka och köpa virke så jag kan snickra ihop en "klätterställning" till blommorna ska även hinna måla säkert två varv på den, konsoller måste även inhandlas till det. Jag vill även hinna till elin för att baka....men jag måste prata med henne kanske vi kan ta det i morgon. Blommorna är ett MÅSTE de klarar sig inte ovan mark så länge till. Issa spelar ju inte cup varje dag så de har jag oxå lovat.....hmm ja på nått sätt kanske jag kan få det att gå ihop. Jag hoppas det.

Återkommer kanske underdagen för att pricka av lite.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress