Jenny

Utmanad igen
Tre saker jag gör när jag vaknar:    

Sträcker på mig
Byter blöja och tar på rena kläder på barnet
Äter frukost


Tre saker jag måste ha under dagen:

Frukost
Roligt
Kärlek


Tre av mina personlighetsdrag:

Pratar snabbt, kan inte säga nej, hjälpsam (tror jag)


Tre saker jag gärna ägnar mig åt
;

Familjen
Hundarna
Vänner


Tre saker jag är rädd för:

att det ska hände min familj nått
att en geting ska flytta in under mitt täcke och jag inte ser det när jag ska gå och sova

att det aldrig kommer att bli sommar

Tre saker jag drömmer om:

att någon vill ge mig massa pengar
att jag kunde träna mer med hundarna
att Helga blev lite snabbare =)

Om du känner dig manad; gör utmaningen och tala om för mig att du gjort den så jag kan komma och kika....

MissyElliot

Kul att du antog den! Jag är också sådan att jag älskar utmaningar och listor av alla de slag...

:-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress