Jenny

Uppfriskande promenad och gubbskrälle!
Då har man varit på en uppfriskande promenad. Försökte gå i rask takt men det är så tråkigt att "dra upp" farten själv så man sackar in. Hundarna lekte som vanligt och Lucas sov sött. Vädret var inte det bästa men det var ändå jätte varmt, skönt.....Mötte den där korkade gubben med hunden. Han har den alltid lös och den springer som en torpen i stora cirklar och skäller på mina hundar, de blir ju helt galna och de med all rätt. I dag såg ja han på långt håll och började jaga upp mig ett bra tag innan men när jag kom fram såg jag att den var kopplad (kors i taket). Han går upp och ska slänga sin bajspåse och jag stressar snabbt förbi.......tror du inte han släpper efter på sitt jä*** flexikoppel och låter hundskrället springa nästan ända fram till mina och skälla på dem!!! Fattar han inte att jag inte vill att ina hundar ska bli helt galna när de ser andra hundar.....han sabbar ju allt. De blir ju skrämda när den hunden kommer springandes och skällandes bakifrån!!! GUBBSKRÄLLE!!!

Nicke sover som vanligt, kanske borde väcka han snart. Vi borde nog göra nått av denna dag. Åka och hälsa på Emma och Petter. Fira lill Flizan som blir fjortis och rida på Melwin. Se fotboll är ju ett måste oxå.

Kram

PS. Lina är bakis *hihi* DS
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress