Jenny

Blindtarmen
Jag sa till Lina bara häromdagen -Tänk vad bra vi har det, det här är livet.......friska och krya....... Det fick jag ganska fort äta upp. Ringde min älskade sambo på morgonen i dag. Han sa att han hade ont i magen och att han hade haft det från i går kväll. Han hade ringt till vårdcentralen för det kanske är blindtarmen. Han fick tid ganska fort på vc och fick ta lite prover. 37,7 C och på ett annat prov ska man inte ha över 8 där hade han 22...... de anade ugglor i mossan och skickade en remiss till AKUTEN. Jag packade in hela familjen i bilen och vi åkte iväg. Släppte av nicke utanför dörrarna för att sedan ägna en halvtimme åt att leta parkering.
Nya prover togs och nu hade han 38,5 så febern hade gått upp. Blodprov togs och droppslang sattes in.......Lucas blev super less på att bara vara still så när nicke fick veta att han skulle läggas in åkte vi......kändes jätte konstigt. Vad händer nu? hur lång tid tar det? hur länge ska man vara stilla???? 

Åkte hem till familjen T, visste inte vart jag skulle tavägen annars. Kände mig helt plötsligt som den ensamaste människan i världen...........

Nu har han iaf fått dropp och febern går neråt.......

Vi älskar ju dig!!!!!  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress