Jenny

Morgonpigg?
image12

Då har  en ny strålande dag börjat. Lite morgonmys med Lucce sedan tog vi itu med vikning av tvätt. Kan inte förstå hur det kan bli små mycket tvätt. Tror tyvärr att våran tvättmaskin börjar sjunga på sista värsen, som dock känns konstigt då den inte är särskilt gammal. Den tvättar bra men när den ska centrifugera (hur stavas det) så låter det som om maskinen ska falla samman........hmmm ja vad ska man säga. När man har som minst pengar så ska då allt gå åt skogen. Tur att vi är jävligt rik på kärlek *hahah*

Nu ska vi ta en promenad med hundarna i solskenet och sedan äta frukost. Ska till stallet med Super Lina (litelina.blogg.se) sen, hon ska rida på räser Wilma och jag på snigel Räven. Bra för lilla Wilma att frå tryggt sällskap. Tror jag ska ta med kameran så att jag kan fota lite på Wilma så ni får se vad hon gör för bus. Rätt imponerad över att Lina sitter kvar, hon påstår att hon sitter säkert men det återstår ju att se =)

Efter stallet så ska vi åka till Haga och äta en troligen alldels underbar middag med Lina. Ska bli mysigt att göra det. Känns som om man förlänger helgen lite om man piffar till sista dagen.

Hörs sen!

PS: Halva min familj är här:
image13

och den andra halvan är här:
image15

Och var är jag??? Jo hemma..........hmm är inte världen orättvis ibland???? DS
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress