Jenny

Första cykelturen
Då har Lucas gjort sin första cykeltur. Köpte mig nämnligen en cykel i går och en passande barnsitts, fick även med en cykelhjälm. Så nu ska hela familjen cykla med hjälm!. Nicke skruvade ihop den och i dag var jag och köpte en hjälm till Lucas, det blev en blå nyckelpiga hjälm =) tog den blå, han kunde ju inte ha röd.
Packade ner Lucas i vinteroverallen och mössa under hjälmen. Sen cyklade vi en sväng hela familjen och hundarna. Blev bara en kortis etersom att vi inte vet hur länge han orkar sitte i stolen. De sa på barnenshus i dag att de ska väga mellan 9-22 kg så det är ju precis så han får åka. Så nu får de bli några korta rundor i veckan. Gissa om han tyckte det var spännande.......ögon stora som tefat.......han var så söt. Men det är han iof alltid.

kram och god natt.

Frida

Vad roligt! Tänk snart måste han få sin egen cykel också..hihi

lina

Men jag vill se.. du måste cykla med han nästa gång jag kommer förbi =)

Isabelle

Söt lucas.

det är sanni som har hjälpt mig med min header :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress