Jenny

Hoppa
I dag så hörde frida av sig och undrade om jag ville följa med och rida lite på Roberta? Jätte roligt tyckte jag och hakade genast på. Snälla Lina lånade ut sin sadel så att jag slapp rida barbacka =) Väl på hästryggen så tyckte frida att vi skulle hoppa lite.......mitt hjärta pickade då som hos en fågelunge. *hjälp* han jag tänka. Vi hoppade iaf på ett litet räcke och Robban var supersnäll så det gick rätt bra, lite intill men ändå helt oki. Sen hoppade vi en studs och det tyckte Robban var så roligt så hon bockade, inte lika mycket som Jackpot men hon bockade =) hihi söta häst. När jag kände mig nöjd så hjälpte jag frida att hoppa lite till. Jackpot är verkligen så igenom och fin nu när hon fått lite tips och hjälp från Anna Hedbys. Riktigt roligt att se han. De hoppade iaf räcket upp till 140 och det såg plätt lätt ut!

Körde sedan hem i snöstormen.
lina

men du kan ju.. hehe, kul för dig att få rida lite...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress