Jenny

För herr?
Jag och virriga helga var på stan i torsdag. Jag provar lite kläder medans Helga vaktar barnen intill underklädesstället. Helga börjar kolla på lite underkläder och hittar ett par som hon tycker ska passa. Jag fortsätter att prova lite kläder men passerar förbi en snabbis och håller med om att de är fina, kanske jag också skulle köpa ett par slänger jag ur mig......- Nä då blir jag ju avis säger helga......Jag går in med ett nytt plagg och känner mig nöjd med det och bestämmer mig för att slå till. Kommer ut från provrummet och går fram till helga och tittar lite på underkläderna som hänger på väggen.
- Ska du ha några då? säger jag
- Nä det var så konstigt för det finns bara för killar........säger helga
- Va? Men det var ju trosor sa du
- Ja jag trodde de, såg ut som det.......men det står att det är "för herr"
- Vart då?

Helga tar ner ett paket, pekar på sidan av det och säger "FÖR HERR"......................

Jag känner just i detta ögonblick att jag håller på att förvandlas till en övermogen tomat som i vilken sekund som helst kommer att explodera.......tårarna börjar rinna och till slut så kan jag bara inte hålla mig för skratt...........jag får nästan ingen luft för jag skrattar så mycket och tårarna sprutar........

- Helga lilla hjärtat det står ju "FOR HER".....................................

Nu tänds även lilla lyktan hos Helga och hon inser att trosorna ändå är till tjejer och inte för killar =)

Det är våran helga det =) Man får verkligen aldrig tråkigt med henne det kan jag lova..........................
Emily

Hahahahahaha!

Niklas

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH =)

Var det ingen i butiken som hörde och började garva ?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress