Jenny

Slappardag
I dag har vi inte gjort nått alls, eller så har vi egentligen gjort saker hela tiden och klockan har rusat i hundra åttio. Dagen började med att de små tog sovmorgon till nio, vi åt frukost och gick en promenad med Helga, Colin och Kevin. Vi gick hem, ammade, bytte kläder, åkte och köpte en present till Jea och vidare till dem för lite fika. Vips så hade klockan skenat iväg och vi skyndade oss till Team Sportia för att köpa varsin tröja, vidare till djurmagazinet för kattmat och sedan coop för att handla lite middag. När vi väl kom hem var klockan strax efter halv sex och och vi åt en underbar kycklingsallad.


Mätt och glad styrde jag, Lina och Nova bilen mot Degernäs för att ta hand om Wilma och sedan stanna kvar för att umgås med familjen Martinsson, Rebecca och Johanna. Vi fick fika och han surra en hel massa innan vi insåg att klockan skenade även denna gång.


Vi åkte hem vid tio och väl hemma så kom jag på att jag var megasugen på en milkshake så vi fick helt enkelt göra det så att jag inte skulle få abstinens och vara vaken hela natten.


Nu ska vi passa på att njuta av att båda barnen sover men känner jag den lilla rätt efter tre veckor så kommer hon att vakna så fort jag sätter mig i soffan.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress