Jenny

Studenten
Jag tänkte önska alla studenter en underbar och oförglömlig dag, solen skiner och det är inte ett moln på himlen. Ni har säkert redan varit vaken i flera timmar, druckit champagnefrukost och kanske öppnat nått paket.
Jag kommer ihåg studenten, vilken underbar dag. Hela livet framför sig och nya möjligheter. Proven är över och sommaren är framför er. En sak som är lite mindre rolig är ju att nu ska man ut på arbetsmarknaden och den är lite tråkig just nu. Men se detta som eran dag, njut, säg hej då till era klasskamrater. Även om ni säger att ni ska ses så kommer ni att befinna er på så många olika ställen framöver och man kommer att inse att det var ganska roligt när man gick i skolan. Man glömmer lätt bort alla lov, studiedagar, klämdagar och andra dagar som "faller bort".
När jag tänker på studenten känner jag mig jättegammal, det är 10 år sedan jag slutade.......har jag blivit så mycket äldre? Nä det tror jag då bestämt inte =)
lina

haha, jag tror det är nån som försöker lura oss för jag tycker då inte att det var 10 år sedan vi tog student.. kan inte vara möjligt..

Emma

Jag tycker det är länge sen jag gick ut!

Det är nu 2 år sedan och jag tycker tiden hat gått så fort efteråt!

Man hinner knappt med känner jag :)

Kram

Lars Carlsson

Skönt att se din positiva inställning till våran ålder. Jag håller fullständigt med, man känner sig fortfarande som en spänstig 18 åring. Fast utan finnar då =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress