Jenny

Lokalsinne
Jag börjar misstänka att Lucas har ett väldigt bra lokalsinne. I helgen när vi åkte bil genom stan så säger Lucas helt plötsligt:
- Här kan man köpa pizza.
- Ja, Lucas det kan man göra, säger jag och funderar på hur han kan komma ihåg det.
Vi åker vidare och så säger han:
- Här bor Lina
- Hmm ja här bor Lina, helt rätt....funderar ännu en gång på hur han kan veta det.
I måndags när jag åkte till Obbola så sa han helt plötsligt:
- Här kan man stanna och titta på flygplan
- Ja det kan man, vad duktig du är.....
Hur i hela friden kan han komma håg det, han är tre år gammal. Vi har tittat på flygplan där kanske två gånger. Hur kan han komma ihåg det? Han har då inte fått sin pappas lokalsinne om jag säger så.
Anonym

klart han vet var jag bor=) hehe

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress