Jenny

Som ett barn på julafton
Strax efter halv fyra ringer Lina och är lika glad som ett barn på julafton. Hon är på väg till stallet för hästen har anlänt och hon har inte hunnit dit än, den verkar dock jättesnäll och jag kan bara tänka mig vad det ska pirra i magen på henne när hennes ny häst har kommit. Verkligen super roligt. Jag själv fick snällt vänta på att Nicke kom hem från jobbet, skjutsa Issa till simhallen och sedan styra bilen mot Teg, påminn mig att aldrig köra ÖK hela vägen dit under rusningstrafik. Snigelhastighet hela vägen bara för att man ville skynda sig lite.
Casag som han heter, eller som Lina tror han heter i alla fall verkar vara en snäll herre i sina bästa år. Strosade omkring i hagen helt lugn, tuggade lite hö och lyssnade uppmärksamt på saker runt omkring. Verkar vara en riktigt trevlig kille måste jag säga. Spännande att se vad han är för individ nu bara =)
LIna

finaste finaste=)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress