Jenny

Fika
Idag har vi varit på stan och fikat, ja det är helt sant. Jag har fikat på stan, det är nog så långt ifrån vad jag brukar göra. Är inte den där fika människan, kan kanske bero på att man har en galen treåring med sig och han sitter inte still och då kan det vara svårt att slappna av.
Eftersom att jag inte fikar så ofta så är jag helt ovetande om vad man ska fika och vad jag tycker om, kanske också att jag är lite kräsen =)
Lucas fick en chokldboll och själv tog jag det han i kassan rekommenderade. En god liten sak som innehöll nötter, dumle, polly och marshmallow. Mycket gott måste jag säga.
Lucas satt som ett ljus hela tiden och jag kan nog tänka mig att fika någon mer gång och han ska vara så duktig som han var idag.
I övrigt så drev vi bara omkring på stan och tittade på lite folk.
Lotta

Men guuud så gott det såg ut! Vart var ni? :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress