Jenny

Första dagen
Började halv sju som vanligt, Eva och jag jobbade som galna djur och när klockan var 06.50 så var alla hästar påklädda och ute i hagen. Bara ponnyerna var kvar men de fick vi hjälpas åt med eftersom att de skulle behöva ledas pga av alla uteboxar. Hela dagen flöt på bra, vi han till och med sopa rent havrerummet på privatsidan. Hjälpte Kerstin med Sandokahn och han gick som en stjärna, ett litet skitpet men i övrigt en superfin häst. När jag slutat så blev det till att sitta i dommartornet. Tänkte visa er hur jag har det där.
Eftersom att jag jobbade hela dagen och sedan satt i dommartornet så han jag inte se så mycket av dagens tävlingar från läktaren. Han dock med att filma några hästar, lägger upp dem då barnen sover.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress