Jenny

Fredagsmys
Nova har missat att hon är liten och behöver sova ordentligt på dagen, vi var säkra på att hon skulle sussa sött efter busplaneten men det blev snarare en powenapp. Vid halv sex var hon jätte trött så jag gick upp och la henne i sängen, sa godnatt och gav henne vällingen, vad tror ni händer då??? Jo Nicke kommer på att han ska såga i något på nedervåningen i flera minuter och det resulterade givetvis i att Nova var klarvaken! Gick in, la henne ner och satte mig på golvet så att hon skulle komma tillro igen, vad tror ni händer då??? Då kommer Lucas in och ska fråga var den nya filmen är som vi ska ha till fredagsmyset, han smyger visseligen på tå och viskar men vad hjälper det då det blir ljust och Novas ögon blir stora som femkronor av nyfikenhet.....jaja nu sitter jag här och försöker få barnet att somna utan störningar, kan ge mig tusan på att hundarna kommer att börja skälla som galnigar eller nått.
När Nova har somnar så ska vi ha lite fredagsmys med film, chips och lite godis. Lucas är väldigt uppspelt så jag hoppas att filmen är bra så han inte bestämmer sig för att han inte vill se efter fem minuter.
Sara - Ensamstående mamma

Myspys :) Vad blev det för film?

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress