Jenny

Vad är det för fel på barnet?
Varje dag när jag kommer till förskolan och ska parkera bilen så står det ett barn och väntar på sin taxi. Vägen tar slut vid förskolan så det är bara en vändplats och för att alla ska få plats på den lilla volten, framför, bakom och att köra förbi så vill jag gärna hålla ut så mycket jag kan utan att köra på trottoarkanten. Tror ni inte att denna unge går ända fram till kanten och nästan balanserar på den, VARJE gång jag ska parkera!! Vad är det för fel? Vill han bli påkörd? Jag kryper in på vändplatsen och det är precis som om han inte kan hålla sig, bara måste fram till kanten så att jag inte ska kunna hålla ut!. Jag har lust att kasta mig ur bilen och brotta ner han i en snödriva! Det vore ju mycket dumt att stå kvar där han stod medan jag kunde få parkera i lugn och ro......eller??
matilda

Hon kommer inte kunna hjälpa mig..

matilda

för dom dagarna någon annan hjälper mig att rida vill jag också ha hjälp med lite mockning men det har hon inte tid med för hon har ju en egen att sköta om.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress