Jenny

Bara för att

1. hur gammal är du om 5 år? 35
2. vem var den sista du träffade? Barnen
3. hur lång är du? typ 167 även om jag mätte mig på Lucas 3-års koll och hade krymt till 164
4. vilken var den senaste film du sett? Seven
5. vem ringde du senast? Niklas

6. ditt senaste SMS och till vem? NIklas

7. vad är helgens planer? Städa klart och kanske åka en sväng till stallet
8. föredrar du att ringa eller skicka SMS? Beror på vad jag vill personen
9. är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda
10. vilken ögonfärg har du? Jag vet typ inte.. nån blandning av gråblågrön
11. när vaknade du idag? 05.45
12. har du någon gång hittat en katt? ja
13. vilken är din favoritplats? med mina nära och kära
14. vilken plats föredrar du minst? sjukhuset
15. var tror du att du befinner dig om 10 år? oj, svår fråga. Förhoppningsvis någonstans med min familj
16. vad skrämde dig som barn? spöken under sängen
17. vem fick dig att skratta senast? Hanna
18. är du för ung för att äga vinylskivor? Mjo jag är ju det
19. har du stationär eller bärbar dator? Både och
20. sover du med eller utan kläder? beror på
21. hur många kuddar har du i sängen?
22. hur många landskap har du bott i? två
23. har du någon gång spytt på någon? Japp, på Nicke när vi var på förlossningen och väntade Lucas
24. föredrar du skor, strumpor eller barfota? Skor på vintern, strumpor hemma och barfota på sommaren!
25. är du social? Mycket
26. vilken är din favoritglass? Sandwich krossadchoklad
27. vad skulle du göra om du vann en miljon? Betala av på lånet, åka på en resa, ta lång semester och renovera hemma.
28. tycker du om kinamat? Aboslut
29. tycker du om kaffe? absolut inte 
30. vad dricker du till frukost? Inget för jag tar fil och russin i en shaker och sätter mig i bilen
31. sover du på någon särskild sida? japp
32. kan du spela poker?
33. tycker du om att mysa? Bland det bästa som finns
34. är du en beroendemänniska? Det tror jag inte
35. känner du någon med samma födelsedag som dig? nä, det tror jag inte
36. vill du ha barn? Räcker med de två jag har
37. kan du några andra språk än svenska? engelska 
38. har du någonsin åkt ambulans? Japp
39. föredrar du havet eller en pool? Pool 
40. vad spenderar du helst pengar på? Barnen
41. äger du dyra smycken?
42. har du någon gång testat narkotika? Ne, är verkligen emot sånt..
43. vad var de senaste du stoppade i munnen? Makaroner och korv
44. vem är den roligaste människan du känner? oj......hmmm
45. välj ett ärr på din kropp: handleden
46. vad har du för ringsignal? Erik Grönwall
47. har du kvar något klädesplagg från du var liten? Absolut
48. flirtar du mycket? hahah nä 
49. vart togs din profilbild? vilken profilbil?
50. kan du byta olja på bilen?om jag måste

51. har du fått fortkörningsböter? Som tur var inte
52. vilken var den senast bok du läste? Bree taners andra liv eller vad den heter
53. läser du dagstidningen? Japp =)
54. prenumererar du på någon veckotidning?
55. dansar du i bilen? Kan man de?
56. vilken radiostation lyssnade du senast på? Rix FM
57. vad var de senaste du krafsade ner på ett papper? Nått med hemsidan
58. när var du i kyrkan senast? hmm, oj vet inte
60. Vem utmanar du? Tessa

Tessa

men va f-n.. =)

Rebecca Andersson

Hur gammal är du egentligen Jenny? ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress