Jenny

Kallt
Det vill inte ge med sig, kylan tänker bita sig kvar. Jag börjar bli lite less på att det ska vara så kallt, det går när jag ska vara inne men när jag måste till dagis med Lucas så är det mindre roligt att ta med en åtta månaders bäbis. Jag vet att hon ligger varmt och skönt i vagnen men när mina ögonfransar fryser ihop av en kort promenad fram och tillbaka till dagis så känner man inte att man vill ta ut det lilla livet. Tur jag har Lotta som kunde komma förbi en snabbis och vakta Nova så hon slipper vara ute nu på morgonen, hoppas givetvis att det blir lite varmare framåt dagen så hon får komma ut en stund. Stackars Plexus fick givetvis kramp när han väntade utanför dagis så det blev en lätt joggingtur hem så vi alla tre fick upp värmen.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress