Jenny

1/2 dag
I dag jobbade jag 1/2 på jobbet, vips så vad dagen slut och det var dags att gå hem. I dag försökte jag lista ut hur jag ska få in schemat men det jävlas hela tiden. Kommer att bli gråhårig, nä men jag får ringa suporten på måndag. Provade våran stegräknare i dag och på min halvdag så gick jag mer än 9000 steg och det är ganska okej tycker jag.
mickis

Tack Jenny :)

Emelie o Nova

Det där med stegräknare är ganska roligt, jag blir alltid lika förvånad över hur många steg jag faktiskt går under dagen :p

Ida

Jag hade 54000 på tre dagar när jag testade, du borde ju komma upp i ngt liknande gissar jag.

Om du är snäll och kommer och hälsar på ngn dag kanske jag kan visa hur du ska göra, eller så får du göra på ngt sätt som passar dig. Det ska inte vara så svårt att du blir gråhårig på kuppen. :-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress