Jenny

Hemma
Det har varit några intensiva dagar i Stockholm och jag tänkte visa er några bilder. Vi har haft trevligt, bott på hotell, varit på skansen och ätit god mat. Lucas hade ögon stora som klot när vi åkte buss, tunnelbana och spårvagn. Måste säga att det är fruktansvärt smidigt att ta sig fram i huvudstaden, gratis buss får man också åka när man har barnvagn och det gillade jag skarpt.
Den långa rulltrappan
Lucas på tunnelbanan
Spårvagnen
Vädret visade sig inte från sin bästa sida när vi var där, det snöade och snöade, inte en enda plogbil vad däremot i sikte. Konstigt att det blir kaos när ingen skottar.....
Nova och Lucas skötte sig så himla bra hela tiden, lyssnade på vad man sa, somnade snällt på kvällarna och var allmänt glada och trevliga hela tiden. När vi var på Skansen så fick Lucas klappa både en orm och en spindel, själv säger han att han har klappat en mask om man frågar.
Vi tittade på en massa djur som tex ormar
krokodiler
När vi var på stan på fredagen så hittade vi en mac butik och där slank vi in och jag hittade en hårt skal till min telefon som jag kan ha när jag börjar jobba. När jag väntade på att få betala så började det tuta som bara den, alla kollade ut och precis utanför så stod en stor lastbil med skylten bredlast och framför den hade någon parkerat sin stora bil på en lastzon.....lastiblschaffören tutade och tutade men inte flyttade bilen på sig, kanske för att det inte satt någon i. Tror ni inte att chaffören körde ändå, galning. Han pressade sig emellan två bilar och sen upp på trottoaren. Jag fick inga superbilder men försökte fota så när jag kunde.
Ser ni vad som står på skylten
Upp på trottoaren för att ta sig fram
Får fixa lite mer bilder sedan nu ska jag ut med hundarna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress