Jenny

Fullt ös

Dagen har rullat på i ett högt tempo, började som vanligt med fodring och sedan fotade jag några hästar innan jag tog fram saker och red de två nya ponnyerna. De skötte sig super och kommer nog att funka strålande på lektion. Små fixade med lite saker innan jag tog lunch, direkt efter lunchen tog jag in Dino och red honom i stora ridhuset, han kändes superfin och när man får äran att rida på en så duktig och arbetsvillig häst så förstår man faktiskt varför folk tycker dressyr är så roligt. Tog in Bo och Samay innan jag hjälpte till med de övrig intaget, fikade och sedan blev det en tur med Camaro runt skrittrundan. Han skötte sig bättre i dag än förra veckan men han är fortfarande pigg som en spigg!

Dessa två vildingar var med mig på jobbet idag.

Sara - Ensamstående mamma

Jadå, den kan du ju ta :) Så länge det inte är någon mask till :)

Sara - Ensamstående mamma

Tack så mycket :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress