Jenny

SHOW!
Det har hänt mycket saker i helgen, eller mycket är kanske inte rätt ord för vi har varit på samma stället hela tiden men det har inte funnit tid över till något annat alls.
Fredag efter jobbet blev det finslipning av showen hemma hos Jonsson med resten av gänget, hem och såg på IDOL innan vi stöp i säng. Lördag morgon bjöd på en liten sovmorgon, små plock i huset och sedan åkte vi till systemet och hämtade lite dryck inför festen.
Ut till lokalen, dukade, fixade med ljudet, blåste balonger, genrepade, ställde ut bord och gjorde klart så allt var redo när gästerna skulle anlända. Hem och duschade, åkte till mamma och fick på mig partykläderna, Nicke och barnen anlände ochs sedan åkte vi till lokalen igen för de absolut sista pysslet.
Lina är redo för fest!
Gästerna anlände vid sex, det blev fördrink och mingel innan de fick sätta sig ner för att äta. Tvärr så hade det blivit någon miss så maten räckte inte till showgänget......tur vi är rätt snälla av oss. Efter maten blev det efterrätt och det räckte i alla fall till oss så lite fick vi i oss innan det blev dags för SHOW!!! Tjejerna var helt fantastiskt duktiga och jag blir så glad att jag får äran att vara där och stötta upp dem så gott jag kan. Efter showen blev det dans och jag kan lova att jag stöp i säng då vi kom hem vid halv tre.
Britta vann priset för bästa utklädnad
Vi gjorde vårt bästa för att smälta in i gänget
Djupa diskussioner
I dag tog vi en rejäl sovmorgon och klev inte upp för en barnen kom hem, sedan blev det lite tv-spel, lunch och även lite farsdagsfika. På eftermiddagen var jag så trött så jag sov en timme, underbart!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress