Jenny

Ramlade ur kundvagnen

När vi var på COOP och handlade så såg jag en familj med en son på ca1,5 år. Barnet stod upp i kundvagnen och hängde över kanten, försökte nå saker och hoppade omkring. Första gången jag såg dem tänkte jag att att de inte såg så säkert ut, andra gången jag såg dem var jag på vippen att säga till dem att de kanske borde sätta barnet ner då pojken var näst intill sjövild i vagnen, jag ångrade mig dock eftersom jag inte ska lägga mig i allt jag ser utan får lita på att de kan hålla koll på barnet själv. Jag vänder mig om, säger till Nicke att det inte ser säkert ut och sekunden efter det hör jag den obehagliga smällen, tystnaden och illvrålet!! Jag inser direkt att pojken har ramlat ur kundvagnen och blir alldeles iskall......pojken skrek hysteriskt och det kan jag förstå, jag hoppas verkligen att det "gick bra" för honom och att han nästa gång sitter i vagnen eller står på marken.......huvva!

Sara - Ensamstående mamma

Åh huvva vad hemskt.. Hoppas verkligen att det gick bra för pojken :S

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress