Jenny

32 dagar kvar
För att lätta upp lite från förra inlägget så kan jag medela att det är 32 dagar kvar tills första delen av Breaking Dawn börjar gå på BIO.
Sara - Ensamstående mamma

Ja alltså, jag vet ju att den finns att köpa.. Men jag hade ju hellre velat låna den av någon eller köpa den lite billigare än nypris :) Men kolla gärna med din pappa, och fråga om han vill sälja den hehe.. :)

Olivia Bryndahl

Sv: Haha! Ja, men det känns så konstigt om han har rullat. Hagen var blöt och då borde han varit lite smutsig iaf...? Eller så borde han ha haft något märke i pälsen av att ha tagit i staketet... Konstig liten häst det där... Lär bli mycket av liknade upptåg framöver kan jag gissa! :P



Och det är ju det som är det konstiga, han är ju inte ens avlad till att bli någon hopphäst. Skulle han bli så skulle jag bli förvånad!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress