Jenny

Spelkväll
Hämtade barnen på förskolan, traskade hem och gjorde middag. Han precis börja smälta maten då lillasyster ringde och behövde hämtning på stan, lastade in två trötta barn i bilen och rullade iväg. Han köra en bit innan vi kom till ett övergångsställe och när jag är nästan mitt på så kommer det en cyklist swischandes mitt framför huven, han tittade inte ens på mig utan cyklade bara vidare......shit vad rädd jag blev. När jag väl hämtat syster på stan så visade de sig att hon inte hade ätit något så hon fick följa med hem på lite middag, vips så hade min andra lillasyster fått upp nosen för att det tydligen serverades middag hos oss för innom några minuter var även hom här hemma och åt. Vilken tur att de har en sådan snäll syster. När de var mätta och nöjda så började Sanni och Lucas att spela fia med knuff och det blev mycket uppskattat, Lucas fick räkna och räkna, nyttigt värre så här på kvällen.
Lucas fick välja pjöser först, det blev grodorna. Sanni valde prinsessorna.
Spelet fick Lucas då han fyllde år
Lucas motståndare....
Sara - Ensamstående mamma

Klokt val av din syster, jag skulle valt samma pjäser :)

tessa

Vi borde ha en vuxenspelkväll snart!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress