Jenny

Undra hur verkligt det känns?
Sara - Ensamstående mamma

Ja, inte är det roligt inte.. Det här var första gången han ritade på något annat än papperet. Men han kommer nog inte göra det igen, hoppas och tror jag ;P Gick det bort det som Lucas ritade?

Olivia

Sv: Åh de vill jag ha! Jag har verkligen inte många bilder från tävlingar om man jämför med hur mycket vi tävlat! Kan du inte lägga ut på fb eller maila? Det hade varit kul att se om du ids! :D

Sara - Ensamstående mamma

Ja, har jag fortfarande såhär jävulskt ont så får jag gärna lite av er om ni inte behöver det själv :)

Sara - Ensamstående mamma

Haha ja då var det ju det.. Men hur jobbar du imorgon? Jag är ju bara hemma så jag kan ju alltid svänga förbi en snabbis :)

Klackar&Kaffe

Tävla om en snygg, egendesignad almanacka från TryckDig.se på Klackar & Kaffe http://klackarochkaffe.se/2011/10/10/tavling-tryckdig/

Sara - Ensamstående mamma

Fast just nu känner jag mig lite bättre faktiskt :D Köpte alvedon och halstabletter idag, så förhoppningsvis ger det med sig under helgen :) Men tack ändå :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress