Jenny

Uttryckte mig klumpigt!
Jag måste rätta mig angående mitt förra inlägg. Jag skrev "Snurrad piaff och hoppsasteg......det går inte lyssna på dressyr i radiosporten. Men man drar i alla fall på smilbanden." Jag menar inte att programet var dåligt, jag uttryckte mig lite klumpigt. Jag tycker att det var riktigt roligt och drog på smilbanden hela tiden och fick även med mig Nicke på ett hörn eftersom att även han tyckte att det var rätt underhållande att lyssna på alla nya "rörelser och ord". Det jag menade med mitt inlägg var att det i mina öron var svårt att få någon riktigt uppfattning om hur det egentligen gick under ritten. Bra, mindre bra, dåligt eller missar. Egentligen bryr jag mig inte så mycket och det var det bästa radiopromgramet som handlar om dressyr som jag hört på men just när jag satt där i bilen så fick jag ingen riktigt uppfattning om hur ritten var förutom den snurrande piaffen och hoppsastegen. 
 
Så nu hopppas jag att ni har förstått mig rätt, det var alltså väldigt roligt att lyssna på men jag hade bara lite svårt att förstå hur ritten egentligen gick, lyssnade bara på alla roliga och nya ord.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress