Jenny

Trevlig post!
Älskar att få trevlig post i brevlådan, i dag var en sådan dag. Tjoho vad roligt!
Rebecca

Nu funkar det att kommentera igen ;) Tycker uppdateringen på den där appen kunde få komma typ nu!

Sara - Ensamstående mamma

Åh, vad var det för spännande tro? :)



Sv: Tack så mycket :D

Sara - Ensamstående mamma

Wie vad roligt :) Jag har varit på två bröllop i mitt liv.. Och båda var mammas. Det första när hon och min biologiska pappa gifte sig, jag var då kring 3-4 år och minns det inte haha. Men sen när mamma och min nya pappa gifte sig för 12 år sen var jag med, jättefint :)

Sara - Ensamstående mamma

Jadå, det tror jag nog att du kan.. Du får variera håret, smycken, skor och kanske nån kofta/bolero till istället :)

Sara - Ensamstående mamma

Hehe.. Blir nog toppen! :) Och sen kan man ju variera så otroooligt mycket med bara smink och håret :)



Jaså, jag förstår dig haha.. Men samtidigt så är det ju roligt, speciellt när man ser resultatet :)

Sara - Ensamstående mamma

Äsch då, bara att googla på sminkningar.. På t.ex youtube finns det bra videos där man får se hur man sminkar olika sminkningar, s.k tutorials. Sök på t.ex make-up tutorials :)

Sara - Ensamstående mamma

Oj oj, inte ofta jag får höra att jag är smart haha.. ;P Äsch då, kan man hjälpa någon så ska man göra det :)

Sara - Ensamstående mamma

Hehe, man kan ju inte komma på allt själv jämt ;P

Stina

Blir nyfiken juh! ;-)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress