Jenny

Utlånas
Någon som är sugen på att låna en extremt trotsig och tjurig pojke på 4,5 år?? När jag säger åt han saker så himlar han med ögonen och låtsas att han inte hör. Ignorerar och säger tvärt emot.........Det STORA tålamodet får plockas fram, jag känner att jag nog är världens sämsta människa på att medla och inte falla ner på samma tramsiga nivå......snart helg och det innebär ny energi, jag längtar! Tur man älskar han så enorm mycket så att detta har runnit av mig till i morgon.
Sara - Ensamstående mamma

Du får nog behålla din älskade son ;P Jag har nog med min surunge haha..

Sara - Ensamstående mamma

Hur skulle det bli om du bara satte dig i bilen och väntade på han? Så han liksom märker att du inte går efter han? På vissa barn fungerar det :)

Sara - Ensamstående mamma

Okej.. Synd att det inte fungerade :/ Ja man får ju testa sig fram och se vad som fungerar för just ens eget barn, men det är ju något drygt och påfrestande när dom är på det humöret :S

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress