Jenny

Vaken

Barnen sover men jag är vaken, ligger och funderar på varför jag inte kan sova då de sover? Natten har inte varit rolig för någon, de hostar och vaknar då givetvis av det. Nicke har varit upp till dem flera gånger och jag kan knappt somna om då han kommer tillbaka. De är synd om de små när de inte får sova ordentligt.
Jag ligger och tycker synd om mig själv eftersom det är två kalas och julfest i morgon och vi kanske missar allt. Jag vill/behöver verkligen komma ut lite, träffa folk och se något annat än väggarna i huset.......jaja dagens i-landsproblem

Anonym

Här är barnen också sjuka. :(
Selma och Signe hälsar till lucce och Nova! :)

Svar: De hälsar tillbaka, du ska bara veta vad mkt hyss Selma, Signe och Nova hittar på......aif enligt Nova =) hihi
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress