Jenny

Plockat upp

Maria skrev på sin blogg häromdagen att hos alla andra "verkar ALLTID livet vara frid och fröjd utan bråk eller över-aktiva barn!" Därför bjuder jag nu på en bild från Novas kaosrum innan jag städade det, håll till godo!

Dock brukar jag tänka exakt likadant som henne, det känns som om det bara är våra barn som stökar ner, bråkar och att man aldrig hinner städa eller plocka undan.

Sara - Ensamstående mamma

Nej nej.. Det är inte bara era barn som bråkar och stökar ner. Jonah är precis likadan, det ligger lego i hela lägenheten - och då menar jag verkligen HELA lägenheten. Och han är inte bäst på att plocka bort efter sig och jag ids inte städa upp det varje dag heller..

Svar: precis som våra då =) men du förstår vad jag menar, ibland blir man bara så less på att alla bara lägger upp så perfekta bilder på hemmet, de har städat, tvättat, diskat, handlat, lagat 3-rätters middag och dricker sedan vin på balkongen med en egenjord efterrätt med egenodlade jordgubbar......typ =)
Jenny

Malin Österlund

Haha! Ni kan få göra hemmahosreportage hemma hos mej! Johans LEGO finns över hela huset tillsammans med allt annat bröt.

Svar: haha =) ja men ibland blir man bara så less på att alla bara lägger upp så perfekta bilder på hemmet, de har städat, tvättat, diskat, handlat, lagat 3-rätters middag och dricker sedan vin på balkongen med en egenjord efterrätt med egenodlade jordgubbar......typ =)
Jenny

Sara - Ensamstående mamma

Ja jag förstår precis vad du menar.. Förstår inte hur folk har tid och ork haha.

Svar: hahah nä precis =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress