Jenny

Besviken!
Beställde bilder på barnen i går kväll, i dag var ordern klar att hämta ut. Blev så glad över att det gick så fort och att min underbara mamma också hade tid att hämta dem under dagen. Köpte tre nya fotoramar då vi var i Ö-vik och jag började med med att fylla upp dem med kort, gick vidare till nedre fotoväggen i trappen, fyllde där upp tre ramar och sedan traskade jag upp för trappen till den övre fotväggen. Det var här min besvikelse startade, korten passade inte!! Blev först så ställd så jag tänkte att jag måste tagit fel ram, provade en annan, passade inte, satte mig ned och funderade, kollade kvittot för att se vilken storlek jag beställt på korten, jämförde med ramarna och enligt detta skulle jag ha en centimeter tillgodo. Hämtade en tumstock för att mäta hur stora korten egentligen var och inser då att de är mycket mindre än vad som står på kvittot, nästan en centimeter smalare än vad jag beställt......började mäta de andra korten och av de fem storlekarna jag beställt så är det fel på tre av dem. Har desutom beställt ganska många kort så det känns mindre roligt. Placerade om lite i ramarna så att jag kunde använda några av korten men jag sitter fortfarande här med en massa kort som inte går att använda. Måste givetvis gå tillbaka med dem och fråga varför de är mindre än de jag beställt och som står på ordern, synd bara att de inte har öppet för en på måndag och tänk om de inte vill hjälpa mig?
 
Någon annan som varit med om att storleken korten inte stämmer med ordern?
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress