Jenny

snart borde det vända
Jaha, när ska det vända? när ska det bli bättre? Jag berättade på torsdagen om veckan som bara blev värre och värre. Fredag morgon vaknar jag och är sjuk, åker ändå en stund till jobbet på morgonen för att informera morgongruppen om Dons plötsliga bortgång. På söndagen börjar jag ta min medicin och blir bättre, måndagen var mina tankar på helt annat håll och i dag tisdag vaknar stackars Lucas och kan inte gå. Han har troligtvis sträckt sig i baksida lår, han vill inte rörar sig och givetvis kan han inte gå på sexårs. Jag han jobba en timma på morgonen och sedan har jag vabbat resten av dagen. I dag fick även vår älskade Zacc lämna oss och han betar nu på de evigt gröna ängarna. Älskad och saknad!
Nu måste det vända!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress