Jenny

Att leva med en hästtjej
Snart har vi stora tävlingar och givetvis vill jag tillbringa många timmar i stallet, det är mitt andra hem och jag mår bra över att vara där. Jag älskar våra tävlingar och atmosfären som råder, alla är så duktiga på att hjälpa till och vi kan stolt visa upp bra tävlingar och en trevlig tävlingsplats.
 
Vad är det då jag vill komma fram till? Jo, hur ska jag få Nicke att förstå att jag vill tillbringa många timmar i stallet utan att det ska bli sura miner? Jag grubblar och funderar. I dag kom jag på det!
Jag måste givetvis jämföra stallet med GTA!! Han vill spela det där skitspelet hela natten och tycker inte att det är konstigt alls att jag blir lite stött i kanten och inte har han någon förståelse alls för att jag tycker att det är urtrist och väldigt skumt att så många människor köar i butiken för något så larvigt som ett spel (det går köpa senare, inte måste man köpa det första dagen?).
 
Så, har jag inte kommit på en superbra jämförelse när han ska börja sura över mina timmar i stallet?? Jag måste förstå han när det gäller GTA och han måste förstå mig när det gäller stallet.
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress