Jenny

Nu ska ni få höra
I går berättade jag att Nicke köpte GTA och att jag verkligen försöker visa hänsyn och förståelse för att det är så roligt att spela! Jag försöker hela tiden säga till mig själv - Det är precis som när jag vill åka till stallet en fredagskväll, det är precis som när jag vill åka till stallet en fredagskväll, det är precis som när jag vill åka till stallet en fredagskväll.....eller en tidig lördagmorgon eller en hel helg.........
I alla fall, vad tror ni hände idag??? 08.21 fick jag ett sms från min kära man:

- Ska du åka och kolla på hoppträningen ikväll?
- Haha, du vill spela!
- Ja, spelade faktiskt inte så länge igår. Bara till två........
- Nörd!
- Japp, det är mig du är gift med
 
Han har aldrig någonsin under alla våra år tillsammans uppmanat mig att åka på träningarna! Jag känner någonstans innerst inne att jag börjar gilla GTA mer och mer.
Malin Österlund

Härligt, speciellt om intresset för GTA hänger kvar till nästa helg så att han lite lätt förvirrad säger att barnen ska på ferie hos farmor och farfar ska inte du åka iväg på tävlingarna snart :-D

Svar: hihi, precis =) tänk att få tillbringa massa timmar i stallet utan dåligt samvete =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress