Jenny

En julklapp till oss själva
Nicke och jag brukar inte köpa julklappar till varandra, vi köper till barnen men inte mer. Istället så brukar vi fundera på vad vi verkligen vill ha och där efter unna oss något som vi kanske inte skulle ha köpt i vanliga fall. Det passar dessutom väldigt bra att det råkar vara rea så här efter jul.
Vi har länge pratat om en ny bäddmadrass och när man då ser att det är nästan halva priset på en som känns passande för oss så köpte vi en sådan. Sen chockade vi oss själva med att slå till på en robotdammsugare! Gizmo släpper så mycket päls, det spelar ingen roll om jag dammsuger, 10 minuter senare ser man stora dammråttor som åker över golvet. Något deprimerande om jag uttrycker mig så. Hur som helst så hittade vi en robotdammsugare som funkar bra på päls och fått väldigt bra betyg. Vi har nu haft den i hemmet i två dagar och alla i familjen är stormförtjusta! Den åker omkring på golvet och städar väldigt strukturerat, när den är klar åker dem hem till sitt "bo" under trappen. Vi har döpt den till Rut, för den är vårt eget lilla rutavdrag.
Åse

Jag har också länge velat ha en robotdammsugare men avstått då jag tror att de i längden får svårt med allt katthår. Utvärdera gärna då du haft den ett tag. Jag blir väldigt glad om du skulle komma fram till att jag har fel!

Svar: Det ska jag absolut göra =) än så länge drar den i sig all päls utan att tveka =) Den är "bra" för pälsdjur.
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress