Jenny

Livsfarligt!

Vad är det som är så svårt att förstå!! Man kan inte lämna kvar en grimma så här i boxen under natten!!! Det är livsfarligt, hästen kan fastna i den och göra sig riktigt illa. Jag vet inte hur många gånger jag har upplyst om detta men det verkar gå in genom ett öra och ut genom det andra. Någon som har ett bra förslag på hur man ska få in informationen och sedan få den att fastna där???
Emily

Undrar samma! Ibland känner jag mig som en skiva på repeat som gnatar om samma saker dag ut och dag in. Suck!

Svar: Man kan väll ge hästen en minut extra för att kolla efter att allt är klart =)
Jenny

Jennike

Ja, Livsfarligt!! Sätt lappar på varje boxdörr i ögonhöjd...

Jennike

Ja, Livsfarligt!! Sätt lappar på varje boxdörr i ögonhöjd...

Svar: Har funderat på det, problemet är att vi har 47 hästar så jag är rätt att det blir för mycket lappar. Du vet, man ser inte skogen för alla träden =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress