Jenny

Någon?
Nova är inne i någon vägra sova period, jag vet inte vad det är men hon blir så tvärarg, skriker och vrålar som en galning! Hon skriker så högt och länge så hon tillslut kräks. Hon somnar snällt på kvällen men vaknar mellan 22.30-00.00, sen håller hon låda. Ska se på film, ha välling osv. Skriker och vrålar! Ska sova i vår säng och snurrar runt som en propeller på min sänghalva så att jag inte får sova. Jag är inte en person som behöver mycket sömn men nu börjar sömnkontot verkligen tryta. Det är på det väldigt tråkigt att behöva bråka varje natt.
Någon som har sett vår lilla prinsessa som brukar sova hela natten i sin egen säng???
Annika

Nattskräck? (Låter inte riktigt som det och är nog lite för gammal kanske)
Växtvärk?
Det låter lite jobbigt! (men är nog inge farligt).
Sova i er säng från läggning till morgon?
Det går säkert över snart! Lycka till!

Svar: Växtvärk har jag också funderat på. Hon får just nu sova mellan oss och då sover hon väldigt bra, synd bara att hon snurrar runt som en torktumlare =) men men det är säkert en övergångsperiod (hoppas jag). Tack för omtanken.
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress