Jenny

Gör om, gör rätt
Man upphör aldrig att förvånas. Idag när vi skulle tanka stod det en företagsbil parkerad vid/mellan pumpen/pumparna, han tankade inte. Vi ställer oss bakom och tänker att den kanske är klar och ska flytta sig, inget händer. Jag går ut, knackar på och frågar om han kan flytta på sig för att vi ska tanka. Han sitter och fyller i några papper och har sin penna i munnen, tittar på mig med stora ögon. Jag frågar igen om han kan ska tanka? Han pekar på på platsen framför sig och säger -det finns en plats ledig där.......(han tycker då att jag ska köra runt allt och backa in på den platsen!) jag tittar på han igen med lite höjda ögonbryn....han suckar högt, lägger ifrån sig pennan, flyttar alla sina papper från knät, startar bilen och mumlar något om att han också ska tanka. Jag går tillbaka till bilen, kör fram och tankar. När vi är klara och kör därifrån så har han fortfarande inte börjat tanka. Om han nu skulle fylla i en massa papper och arbeta innan han tankade varför kunde han inte göra det på parkeringen eller vid en av pumparna. Gör om gör rätt. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress