Jenny

Tisdag
Ännu en dag är snart slut, jag har hunnit med en massa saker på jobbet och som vanligt känns det som om man precis kommit dit när det är dags att gå hem. Började som vanligt med stalltjänsten på morgonen, ett kort fika och sedan blev det uteritt med 3:orna. Alla hästar var pigga, glada och busiga över att få komma ut, jag red Tara och hon försökte sig till och med på att bocka. Tillbaka i stallet blev det kontorstid och lunch. Lite mer jobb på kontoret och sedan reda jag en sväng på Malcom. Han är riktigt rolig att rida, kan mycket och har lätt för att gå på tygeln. Ser redan nu fram emot nästa gång jag får luffsa runt med honom i ridhuset.
Hem från jobbet för att hämta guldklimparna, fixade middag och sedan blev det raka vägen till badhuset och simskolan.
Snart är det dags för barnen att lägga sig och kanske jag passar på att dricka glögg och äta pepparkakor då de somnat.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress