Jenny

Fortfarande irriterad
Jag känner mig fortfarande väldigt irriterad och upprörd över hur lillsyster behandlades av ambulanspersonalen natten mot fredagen. Jag brukar försöka att inte älta saker men detta gnager på mig. Även fast jag har skrivit av mig så blir jag inte av med det. Tror mest att jag skulle vilja upplysa hen om att hen hade fel, väldigt fel och att hen kanske borde tänka efter en extra gång innan hen vräker ur sig otrevliga saker och även ställer en helt felaktig diagnos! Krafitg mensverk, pyttsan!!
 
Lena

Förstår ! har ni anmält detta det skulle jag göra !

Svar: Vi funderar på att göra det, känns som om det är viktigt att det kommer fram så att inte någon som inte vågar stå på sig blir kvar hemma och blir ännu sjukare.
Jenny

Magnus

Jag har pratat med farsgubben! Prata med honom, han kan kolla upp vem det var som jobbade och på så vis kanske se över vad som inträffade!

Svar: Det låter som en bra ide, ska prata med honom =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress