Jenny

Hopptävlingar 25-28/9
Det är nära nu! Mycket är kvar att fixa innan tävlingarna drar igång men man känner hur nära det är. Tänk att vi får äran att arrangera både Swedish Riders Trophy och Volkswagen Grand Prix! Det måste vara ett bevis på att Umeå Ryttarförening är grym på att anordna tävlingar.
 
Vickan

Hej!
Många år sedan sist! Jag var Keymasters groom i Athen. Jag undrar om du har några digitala bilder som du kan skicka till mig. Hade bara bilder i pappersformat och dom har blivit förstörda. Synd att inte ha några minnen kvar från en sådan stor upplevelse! Mvh Viktoria

Svar: men hej på dig =) så roligt att höra ifrån dig. Jag är ganska säker på att jag har fixat över alla bilder till datorn. Ska se vad jag kan hitta =)
Jenny

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress