Jenny

Vi är duktiga!
Jag bara måste skriva det, VI ÄR DUKTIGA!!!! Vi är så fantastiskt duktga på att anordna tävlingar! Klapp på axeln till oss! Helgen och dagens tidningar skriver om våra succé tävlingar. Både Malin Baryard-Johnsson och Linda Heed skrev i går på sina instagram att det varit på en bra och välorganiserad tävling. Folk skriver till oss på facebook och tackar för fantastiska tävlingar och även Horse1 är mycket nöjd. Alla funktionärer har jobbat stenhårt under helgen och allt har flutit på super! Jag är så stolt att få tillhöra Umeå Ryttarförening och fått vara med och anordna dessa tävlingar. Vi har skämtat i flera veckor om "livet före Volkswagen Granprix och livet efter". Även om man tillbringat hela helgen i stallet, fixat, ordnat, sprungit hit och dit så måste jag säga att även om kropp och knopp är helt slut så saknar jag det redan.
Jag hoppas att alla som kämpat för detta nu tar till sig allt possitivt som skrivs, suger in det och njuter!! För visst orkar vi göra om det om vi får frågan igen?
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress